پــرانه

:)

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ق.ظ

استاد کارگردانی م نشانه های ظاهری معتقد بودن رو نداره. اما آدم جالبیه. اینکه چند بار زاویه دید پیش نماز رو مثال می زنه برای توضیح P.O.V از اون زاویه و اخرش با خنده میگه حالا هی امروز ما می رسیم به پیش نماز! بعد جدی میشه و انگار جوری که بخواد دفاع کنه میگه: البته در اصل اینطوری نبوده، یعنی اسلام اومده بود که با مسیحیت فرق داشته باشه ( و اونجوری که کشیش ها وای می ستن رو به مردم و بالا تر از اونا، نباشه).

فیلم (کوتاه) سازه! اما یه بار نگفت حدودن 200 تایی فیلم ساخته یا فلان جا برنده شده. یه بارم که بحث طوری که شد که مجبور شد بگه، کفت حالا من نمیخوام من من کنم ولی اون موقع فلان کارو کردیم ما... .


حالا اینها هیچی، اون قسمتی که درباره فیلم ایستاده در غبار و ... حرف زد رو دوست داشتم و برام خیلی جالب بود ...! اینجا گذاشتم لینکشو، پیشنهاد می کنم حتمن گوش بدید :)


دریافت فایل 


 + یه چیز دیگه هم که برام جالب بود نشستی بود که چند روز پیش باهاش داشتیم. گفت به نظر من اینطوریه اما ممکنه دفعه بعد خودم حرف خودم رو نقض کنم اما این چیزی بود که تا الان بهش رسیدم. دقیقا عین حرف شهید مطهری، که یه سری جلسات تحقیقی مثل اینکه گذاشته بودن که برن سخنرانا تحقیق و مطالعه کنن و بعد بیان در مورد یه موضوع مشخص صحبت کنند. اونجا هم مطهری گفت ممکنه بعدن به نتایج دیگه ای برسم و حرفم رو رد کنم. خلاصه حرفاشون شبیه به هم بود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ق.ظ
  • پر

نظرات  (۱)

همیشه همینطوره. خیلی وقت ها اونایی که ظاهر الصلاح نیستن یا خیلی مشهور نیستن عمیقا مذهبی یا دست کم معنوی ن.
یاد یه چیز دیگه هم افتادم٬ این که میگن اولیای خدا در بین آدم ها پنهانند و خدا برای این پنهانشون کرده که ما به همه خوشبین باشیم. :)
پاسخ:
جالب بود : )
مرسی. 
اما فک نمی کنم گرایش مذهبی داشته باشه. یا اگه داره زیاد نیست. نمی دونم، هنوز نفهمیدم! 
جالبه برام.
به قول تو می تونه معنوی و انسانی باشه! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی