پــرانه

خوش عهدی : )

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ

تا وقتی منتظر دیگری هستیم، زجر می کشیم. تا وقتی امید به همت دیگران می بندیم و خودمون بی همتی می کنیم چیزی جز رکود نصیبمون نمیشه. قبول دارم که بی همراهی آدم ها کار سخته، اما تو تلاش کن، خدا خودش وسیله رو سر راهت قرار میده، به حول و قوه ی خودش، ان شا الله.

خدایا، ببخش، ببخش که از صبح نشستم غمیگینانه حرص خوردم بدون اینکه فکر کنم کافیه توکل کنم بهت، و یا علی بگم به خاطرِت، اون وقت تو مسیر رو هموار میکنی ... 

خدایا کمکم کن که سخت از بدقولی دلگیرم.. کمک کن اول به تو و خودم، و بعد به دیگران وفادار و متعهد باشم ... . مومن باید پناه دیگری باشه، نه مایه تشویش او، باید وجودش گرما بده، نه از بی ثباتی حرفش وجود طرف یخ بزنه... ،

 مومن باشیم.


والموفون بعهدهم اذا عاهدوا (بقره/177)

آنان که چون عهد بندند، به عهد خود وفادارند ...

این رو بخونید .. :) --> آدم های باوفا


#مسلمان باشیم

#پناه_دیگران_شویم 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ
  • پر

نظرات  (۱)

  • نیما نوری نژاد
  • وبلاگ فوق العاده ای دارین
    موضوع وبلاک منم حمایت از تولید ملی از منظر علم مدیریت بازاریابیه
    لطفا یه سر به من بزنید
    خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی