پــرانه

سفیدِ روشنِ نورانی

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۱ ب.ظ

کی میخوام بشینم برای تمام فکرهایی که تو سرمه برنامه ریزی کنم؟

کی میخوام اینهمه ضعف و بدی رو از وجودم دور و حتی ریشه کن کنم.
کی میتونم اییینهمه بدی رو از بین ببرم؟ 
من؟ من قطعا نمی تونم. هیچکس نمیتونه. غیرِ تو خدا.
فقط تویی که میتونی جای بدی ها، بذر خوبی بکاری، روحِ لطیف ببخشی...
تو میتونی روح خسته کدر ما رو سفید کنی. تو، اگه دستی بکشی روی جانِ رنگ پریده ی ما...

خدایا کمکم کن. عمرِ من جواب نمیده برای خوب بودن. اونقدری که توی سرم بود و دلم آرزوش رو می کرد. 
مگر اینکه تو برکت بدی. مگر اینکه من قدمی بردارم که تو هزار قدمِ رفته ببخشی.

خدای مهربونم. خدای لطیفم. خدای عادلم. خدای سختگیر سهل گیرم. خدایا می ترسم ازت. از عدلت.
پناه می برم به مهربونی خودت. جز تو کسی رو ندارم که ... خدای عزیزم.


+یا نور النور. یا منور النور. یا نور کل النور. یا نور فوق کل النور یا ...


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۱ ب.ظ
  • پر

نظرات  (۱)

  • مهدی شیرین آبادی
  • به قول خود شما فقط خود خدا میتونه همه ی این کارها رو انجام بده و ما انسان ها هیچ توانایی در این زمینه نداریم. 
    پاسخ:
    ما به قدر وسع تلاش می کنیم 
    و خدا برکت میده. 


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی