پــرانه

مرو تنها حسین ...

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۲ ب.ظ

غم تو بزرگ است و وسع من کوچک

هدف تو بلند است و همت من کوتاه

بخشندگی تو عظیم و فراخ است و دایره خیررسانی من تنگ

تو به عاقبت دشمنت هم دلسوزی و صبر من برای دوست هم لبریز است

حسین... حسین...

ما را با شما چه نسبتی است؟

 

امید دارم، که به قدم های کوچک ما دلخوشی ...  

دستمان را بگیر، بزرگمان کن، روح نازکمان را وسعت بخش، به بزرگی ات،

یا امامِ شهیدم، حسین (ع) جان ❤️

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۲ ب.ظ
  • پر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی