پــرانه

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

یک: همه اونایی که در برابر اعتراضات و حرص خوردن های بعضی سکوت می کنند یا خودشون انتقادی نمی کنند، ته دلشون به اونچه که مورد مخالفت و انتقاد قرار داده شده، برعکس اعتقاد دارند یا حداقل اینکه به درستی و نادرستی موضوع شک دارند. از جمله، مساله ی رهبری. 

دو: واقعن شست و شوی مغزی که میگن الکی نیست. ینی شما یه مدت پای صحبت های یک یا چند نفر - با نگرش سیاسی یکسان - بشین، تو کلاس ها و مجالسی که از این دست صحبت ها میشه بشین، البته باید توجه داشت فضای ارام و به ذور از هر گونه تنشی ایجاذ شده باشه، یهو به خودت میای می بینی داری چنان متاثر میشی که انگار همین ادمی که تا دو روز پیش بهش انتقاد می کردی، یه جور پاک و مومن برات جلوه داده شده ک خودتم از اونچه برات داره اتفاق می اقته شوکه شدی، و یا بالعکس تو فضایی بشین که برخلاف گروه اول که کارشون تمجید و حمایت و ... بدون کوچکترین انتقادیه، بساط انتقاد و تحلیل و حتی مخالفت و .. داغه! حالا فک کن از بچگی تو یکی از این محیط ها بزرگ شده باشی. عمومن چه حالتی اتفاق می افته؟ 

+ از کسانی که از بدو تولد تا لحظه مرگ به هیچ عنوان درگیر مسایل سیاسی نمیشن - درگیری به این معنی که لااقل فکر، تحقیق، سوال، پرس و جو و در مراحل بعد بحث کردن - خوشم نمیاد. ادم الزامن از خود طرف بدش نمیاد، اون خصلت خاص می تونه مد نظر باشه. 

++ خوابم میاد حال ویرایش ندارم.

بغض دارم


از تو . 


کمی کلوچه تو تایم استراحتی که استاد داد
یه ذزت مکزیکی کوچیک تو راه خونه - که ترجیح میدادم کوچکتر باشه سایز لیوانش 
نصف کاسه ابگوشت برای نهار
یه سیب 
و بعد از حدود ١٠ ساعت از وقت ناهار خوردن، (ساعت ١:٣٠ شب) یک عدد شیرینی و چند بیسکوییت. 


با این وضع غذا خوردن، فک نکنم چیزی ازم بمونه 😶


+  خدا رو شکر 😊

وجه مشترک همه شما تبسم است. لبخندی دل نشین بر لب، که اگر همه ی عمرمان را بدهیم و یک آن، لبخند رضایت شما را ببینم، رستگار دو عالم گشته ایم. راستگویی، بزرگ منشی، مهر و محبتی مافوق تصور، آرامش، توکل، یقین، صبر جمیل، اطاعت محض و بندگی ... این ها از دیگر نشان های تان است که در وجود همه تان بوده. در واقع همه این صفات از وجود شما تجلی گرفتند و کامل ترین نمونه ی این خصائص خود ِ خود ِ حضرت تان است.

نه تنها این صفات که همه صفاتتان شبیه به هم است و هر آنچه در وجود یکی از شماست در دیگری هم همان است و همه تان یکی اید و آن یکی خداست! تجلی صفات خدایید و معنای لا اله الا الله... .


و ما ، 

غباری بیش نیستیم ...

که هر آن میل به سویی داریم 

و از بی ریشگی خویش، خود ندانیم که کجاییم و چراییم!

به کجا می رویم ... که این چنین سرگردانیم ...



برترین و بیشترین و اولین و آخرین نعمت و رحمت خدایید،

 به بزرگی فضلش و به برکت وجودتان، ما را حیران خود کنید، 

حیران عشق تان.