پــرانه

برادری مهربان و مونسی دلسوز ...

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ق.ظ

گفت مشهد ...


و تو دلم یک آن غوغا شد ... "مشهد" ... "مشهد" ...

  • سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ق.ظ
  • پر

نظرات  (۲)

  • ماه پیشانو
  • مشهد الرضا......
    پاسخ:
    :) ...

    چه قدر خوبه با تو مشهد بودن، قل من! :))
  • أَنَا یَمَانِیٌّ
  • دوست دارم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم
    برای کفتر امام رضا از قصه های غربت بخونم
    پاسخ:
    کفتراشو همیشه نگاه کردم ... با لبخند، و شاید حسرت!

    اما از غربت، فقط به امام رضا گفتم :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی